Tränat

Selma och Theo har varit på dagis idag, skönt det! =)

Men jag hann inte njuta av lugnet idag, det bar av till affären för att handla bla. blöjor. så inte mycket vila idag!

I morgon ska jag försöka ta det lite lungt! =) Inte det lättaste när man heter Madde. =)

Nu i kväll var jag och tränade första riktiga träningspasset sen Nora kom. Har inte tränat på massor månader, det var så  skönt att komma igång!

Afrodans blev det idag, passar bra det passet har inga hopp och situps och sånt. får vänta några veckor till innan det är dax för sånt!

Första gången jag var utan Nora så länge, lite konstigt med ganska skönt att få vara själv!

Jag kommer att ha jätte mycket träningsvärk i morgon! =)

Nu får jag nog ta Nora lite, hon har magknip stakaren! =(

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej de är inte det. Men idag gick det i tid! :)

2011-02-04 @ 15:44:30
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du tagit det lite lungt i dag och att du inte har allt för mycket träningsvärk! Njut av kvällen och helgen <3 KRAM

2011-02-04 @ 16:39:56
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0