Teddykompaniet

I fredags klickade jag in på Teddykompaniets hemsida och hamnade på deras blogg. Dem hade en fredagsmys tävling och även om jag aldrig vinner så tänkte jag kör till man förlorar ju inget på att prova!

Vet ni vad??

Jag vann!! =)  Överlycklig blev jag och tänk så lyckliga mina barn kommer att bli då vi inte bara får Teddy Cream kaninen utan även två minisar för att vi har tre barn! Hur snällt är inte det? Super snällt! =)

Kanske blir den söta Teddy Cream kaninen Noras favorit när hon blir lite större. =) Den ser så härlig ut!
Nu väntar vi med spänning på att få hem dem!

Det kommer in blider på dem när jag får hem dem. Vill ni se den stora så klicka in på Teddykompaniets blogg




Kommentarer
Postat av: anna

Vad kul kram

2011-02-28 @ 21:00:32
Postat av: Jessica

Grattis, vad söt den är :)

2011-03-01 @ 05:12:19
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gud så roligt!!! GRATTIS :-)

Å vi verkar kanske klara oss, för ännu är de pigga utan mer kräk... KRAM till er <3

2011-03-01 @ 09:36:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0