Jag också sjuk

Febern slog till med fullkraft hos mig igårkväll, frös så jag skakade. inget kul alls.  Antagligen hade jag feber hela dagen med jag tog lite tabletter (panodil) för att det inte skulle bryta ut.

Idag känns det bättre, fortfarande väldigt trött, men det vara bara att gå upp i morse och fixa till sig och bege sig till banken, tog ju i o f s en tablett innan vi körde, kanske sitter det fortfarande i.

Igår var Selma med (några av) mina kusiner och tittade på Trassel, hon tyckte den var jätte rolig och framför allt tyckte hon det var super kul att vara med tjejerna själv! =)  Tjejerna är några av mina kusiner, dem är trillingar, och det blir oftast att vi säger tjejerna! =)


Nej nu ska jag försöka vila lite! Tur att Mange ändå är ledig idag och i morgon och på måndag! =)
Fast jag vill ju inte vara sjuk direkt! Finns ju roligare saker att göra än att ligga på soffan och uggla! =)

kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

krya på dig vännen! :)



hamburgare är aldrig fel.... :)

2011-02-24 @ 17:16:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: britta Bloggar

Åhnej krya på dig!

2011-02-25 @ 15:17:45
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0