hur ska allt hinnas med??

Börjar bli väldigt trött på alla sjukor!

Först fick ju Theo halsfluss, då var han hemma hela veckan, i söndags kväll började Selma kräka, hej magsjuka...natten till tisdag blev jag sjuk, slapp kräka men fick springa på dass hur många gånger som helst och vilken kramp i magen.
Nu är Nora sjuk, lilla stackaren kräkte i morse, men den har det inte hänt mera som tur är.
Så inget dagis denna veckan heller, och ingen skola för Selma.

Så när ska jag hinna fixa jul här hemma??

Baka, göra godis, handla lite julklappar, städa, julpynta....sen ska det ju handlas lite mat också.

Nästa vecka är en fullbokad vecka, med tandläkarbesök, frisörbesök (skulle klippt mig igår egentligen), föräldrargrupp (som jag tror jag hoppar över, för att hinna med annat) luftluft pump ska installeras, och så är det ju lucia, mellan 13,00-15,30 på skolan, pyssel och sen lussetåg och klockan 16,00 för Theo. Undrar när Nora ska sova? ja just det glukostest ska jag ju också göra....(nej inte gravid, men grav. diabetesen ska ju kollas upp, så den har försvunnit)

Suck.

Jaja det löser väl sig på något vis. Det blir nog jul här också, kanske med lite mindre kakor och lite mindre godis än vanliga fall. Fast helt ärligt kanske inte det gör något, man brukar ju alltid äta för mycket ! =)




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Fy, ni blev verkligen drabbade!!!!! Huvudsaken dock att ni blir friska, så är det värdslig om ni inte har bakat å fejjat så mycket. Försök att itne stressa <3 KRAMAR

2011-12-07 @ 15:06:38
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

krya på er!

2011-12-07 @ 19:02:31
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0