Vilket väder

Blixtrar och dunder igår!! =) Så mysigt fast det var kanske lite överdrivit igår, jäklar vad det dundrade. konstigt att inte barnen vaknade!! kom ett par riktiga knallar så jag hoppade till!! =)

Idag är det bara grått, trist och regning!!

Vi (jag och Petra) skulle ju ut och plocka kantareller....ska man våga köra iväg ändå och hoppas på att det är uppehåll just då??

Det värsta är att jag har ju inga gummistövlar så jag lär ju bli dyngsur om fötterna! Måste verkligen ta och köpa ett par gummistövlar tror jag! =)

Dem stora barnen springer fram och tillbaka på ovanvåningen, låter som en skock elefanter!! =) Och så blev dem ovänner också....suck!

Jaja syskonkärlek när den är som bäst! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

vad har du för storlek, har ett par i 37 du kan få om de passar :)



vi hade en kanon kväll... :) kan säga cykla i det ösregnet 1.15 inatt var inte kul!! :(



kram

2011-08-07 @ 17:30:49
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0