Stranden

Idag åkte vi till stranden igen! denna underbar sensommar!! fantastisk!! Äntligen lite sol. Okej kanske lite mycket sol idag, brände mig lite på ryggen =(

Vi var med Johanna idag också.

Vilka två härliga dagar på stranden vi har haft!!

Selma tycker det är så kul med Johanna, vilken tur att dem också gillar Johanna! =)

I morgon blir det en tripp till Anna och barnen, behövs en paus från stranden tror jag! Men hoppas på att vi kan åka dit igen på torsdag om vädret bara håller i sig! =) Håller tummarna för det!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ja jag gjorde något så säger Selma, så gör mamma aldrig med mig. Haha! :)



haha javisst var det klockrent :)



kram

2011-08-03 @ 09:34:21
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: alexandra

Det är grymt härligt! :)



Hur reagerade du när du blev gravid första gången? =)

2011-08-03 @ 13:02:13
URL: http://alexandrastroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0