Skola

Om exakt en vecka börjar Theo på dagis igen!! Ska bli skönt att komma in i rutiner igen, har varit ett långt sommarlov!

Då på tisdag nästa vecka så ska Theo till dagis och jag Selma och Nora kör in till stan och handla lite skolsaker.För på torsdag börjar Selma i SKOLAN!!

Kan ni förstå detta, lilla Selma ska börja SKOLAN! helt galet! Men sammtidigt kul!

Undrar vem som är mest nervös?? Jag eller Selma!? ;)

Mest av allt längtar jag till rutiner och en promenad =) Har ju inte blivit någon promenad på hela sommaren (nästan) Det är dax att komma igång igen!

Vad som händer idag vet jag inte, barnen klättrar ju på väggarn, men det är inget roligt väder alls idag! =(

Vi kommer säkert på något!

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag kan skriva udner att det är skönt med vardag i gen å att luran får busa av sig på dagis ;-) Så nu njuter jag med bogge verkligen!!! Förstår du längtar! KRAM

2011-08-09 @ 13:05:57
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bara hojta till när du vill komma och prova dem.... :) Med barn eller utan barn :)



hoppas med på ett bra samtal.... men försöker tänka jag inte får det så blir man inte besviken :)



kram

2011-08-09 @ 17:30:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ha ha näe någon gravidtrötthet är det INTE, men bra liknelse, exakt så känns det, hoppas det visar sig vara nått simpelt som vitamin eller järnbrist. För fy så olustigt det är att gå så här! Kram kram

2011-08-09 @ 19:57:50
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0