min stackars blåa tå!!

I morse slog jag i min tå i en dörr, i Noras dörr.

Ont som fan rent ut sagt, den gör fortfarande ont hela tiden. jag tror jag bröt den, den är blå!! ajajaj!!

Hur kan man slå i tån så i en dörr?? min stackars lilla tå!! =(

i dag har det varit lite synd om mig som ni kanske förstår! =)

Har dessutom varit allmänt deppig, inget kul alls på två dagar!

I morgon ska Selma till en kompis och leka, men vad ska jag, Theo och Nora göra??

det är frågan!!

Men vi ska väl förhoppningsvis komma på nått eller hur?!??!

På kvällen sen så ska jag, Petra och Anna gå på bio!! Ska bli så skönt att komma ur huset en stund utan barn bara vi tjejer! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Vilken film skall ni se?

2011-08-10 @ 21:36:59
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0