Kantarell jakt!

Jag och Petra trotsade vädret idag och körde till skogen för att plocka kantareller.  Selma och Theo följde också med. Dem gillar ju vara i skogen.

Theo plockade mest grodor, men det gjorde ju inget, han roade sig med det i alla fall.

Selma gjorde lite av varje, plockade lite svamp och lite grodor! =)

Till och med jag hittade kantareller helt själv, jag som inte brukar se dem fick ihop lite grann i alla fall! =)



Det hade blivit fler om inte barnen tröttnat och varit hungriga! =)

Nästa gång tar jag och Petra och plockar själva!! Hoppas på lite mer då! =)

Inte en enda regndroppe fick vi heller på oss!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Nej det var som ett vattenfall typ!



Jag har 2 par... varför jag köpte 2 par vet jag inte haha.... du får gärna testa dem om du vill, det rä gratis haha :)



kram

2011-08-08 @ 18:39:53
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0