Hemma dag

Idag har vi haft en hemma dag!! så skönt!!  barnen har varit underbar, goa, hjälpsamma och snälla idag!!

Jag och Selma ha stor städat hennes rum, slängt en massa, dammat, dammsugit och moppat golvet, nya sängkläder har hon också fått!!

Trodde aldrig hon skulle gå med på att slänga så mycket som hon gjort! =) bara bra.

Sen på eftermiddagen har det varit häck klippning och även en del buskar. kommer att ha träningsverk i armarna i morgon =)

Vi har en eldriven "motorsåg" eller vad der heter, men det är ju igen sprort!! =)

I morgon följer Selma med sina "dagis"kompisar till high Chaparall ( eller hur det stavas) vi skulle egentligen kört när alla hade semester, men av olika anledningar (mest vädret) har det inte blivit. Jag kännde inte för att sitta i bilen tre timmar själv men tre barn. Men det är ju tur att någon annan vill ta med Selma! =)

Jag Theo och Nora leker lite med Theos kompis istället! =)

natti

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Åhhh high caparall har jag hört så mycket gott om, hon får nog en toppen dag där!!! här öser regnet ner även i dag, så vi mysar på inne... KRAM och trevlig helg!

2011-08-05 @ 06:51:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0