Helgen

Dålig uppdatering i helgen!

I lördags gick jag och Selma på loppis, fyndade lite leksaker och vanliga dricksglas, så nu behöver vi (tyvärr) inte köra till Ikea!

Sen kom farmor och farfar och hämtade Selma och Theo för lite husvagns semester.

Jag körde till Petra och vi begav oss ut till skogen för detta:



Som resulterade i en sån här god middag men min älskling, bara han och jag! Nora sov otroligt nog när vi åt



På söndagen så körde Mange och hämtade Theo på campingen och sen så körde dem för att se tractor pulling (vilket i mitt tycke är totalt meningslöst, men men)

Men jag och Nora fick en heldag själva, super mysigt, blev inte mycket gjort, ganska skönt att bara slappa och titta lite på film och så! =)

vi fick även ett super roligt besked, men mer kan jag inte säga! =)  Kan bara säga att vi är mycket glada! =)

I dag har vi varit hos min mormor och myst, alltid lika mysigt att vara där, dessutom älskar jag hennes trädgård



Härligt vildvuxet, inte behöver man rensa ogräs här inte!! precis som jag vill ha det! =)



I morgon börjar Theo på dagis igen (ska bli ganska skönt) Jag, Selma och Nora tar en tur till stan och köper ryggsäck och pennskrin, för på torsdag börjar skolan. =)




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Gud så mysigt att plocka kantareller, för att itne tala om gott ;-D KRAM!

2011-08-16 @ 07:45:36
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Kul med roliga besked, sånt gillas! :)



Ja hitta ett i sjöbo som jag skall söka.... :P



men va fan, kan de inte göra något rätt, hoppas du får tag på dem!

2011-08-16 @ 18:01:06
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0