Helgeå festivalen

Vi hade en fantastiskt rolig dag/kväll och natt i lördags/(söndags).

14,30 var vi på plats för att se på Plan Three



Vilket i mitt tycke var dem bästa!! =)

Men många bra band var det, den som hade mest allsång var ju Björn Rosenström



Bra drag!!






Galna brudar!! =)

Hardcore superstar var ju också bra, men lite tråkigt att dem började spela 45 minuter för sent. Men trots ösregn så var det mycket folk



Den som överraskade mest var faktiskt Lillasyster som jag inte hade så stora förhoppningar om.
Dem gjorde en bra spelning tycker jag, även om vi inte hann se hela i och med att hardcore superstar var 45 min sena så blev ju även lillasyster sena. allt skulle sluta två, vi hade beställt taxi till 02,15 men då hade ju lillasyster bara spelat 4 låtar.



Tyvärr blev ju inte bilderna så jätte bra, för dålig kamera när det är mörkt och regnar!

En helt fantastisk lördag måste jag säga, träffade dessutom gamla klasskompisar som jag inte träffat på väldigt länge! Alltid kul!

Det ända tråkiga var ju att det började regna och att det var gansak tråkig mat, inte för att man förväntar sig någon gourmemiddag så klart, men det kunde ju varit lite mer ätbart.

Kl. 03,00 var vi hemma, blöta, trötta, hesa men glada!

Efter att sett många band (fler än ovannämda) så blandas allt ihop lite, det är det värst med att se så många på en gång!

Lokalaband, kända och halvkända, hårdrock och dansband

allt fanns på plats!!




Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Verkligen toppen ser du ut att ha haft det, ahr man skoj så gör inte ens lite regn något... :-D KRAM

2011-08-29 @ 12:02:50
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Johanna

Härliga bilder :)



23september, det är ju en fredag, stämmer verkligen det? Får kolla hur jag jobbar då :) kan jag följer jag gärna med



kram

2011-08-30 @ 17:44:39
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

haha ja jag tror jag håller mig till mitt blonda hår :)



okej, mysigt...skall kolla hur dags jag slutar, men slutar ju senast 18, så jag hinner ju i vilket fall som helst :) så jag följer gärna med, ljus behöver man ju haha



kram

2011-08-30 @ 19:32:26
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0