Fredag

Idag började dagen med lite mys med Selma på morgonen, sen hela morgonritualen, men frukost, kläder, skola och dagis...

När jag lämnat Theo så fortsatte jag och Nora promenera, en ca:80 minuters promenad i rask takt, skönt, men svettigt och jobbigt, försökte hålla ett ba tempo!!

Det ger resultat i alla fall, nästan lite för bra och snabbt. -2,4 på 4 dagar!! men jag klagar inte! =)

Sen hem äta lite och packa, för att bege oss till stan för att träffa Petra och barnen, lite fika (för barnen) och massor lek, och så klart lite tragg också!

En runda med lite ärende på stan blev det också, kanske inte barnens favorit men ibland måste.

Alla tre barn fick mössor, och dem två stora vantar (bäst att vara ute i god tid, annars är det slut när det väl behövs)  Theo som har varit så duktig och inte blivit sur nu när Selma fått en massa saker till skolan fick en rorri leksak idag som man kan skruva på (dessutom bra pris =)..) han älskar den! =)

Lite gott att dricka blev det till mig och Mange som ska drickas i morgon!! Längtar!! =)

Trött är jag nu!! natti.

Kommentarer
Postat av: Johanna

haha nej det kommer finnas gott om olika stilar där idag! :)



Ses om en stund :)

2011-08-27 @ 09:55:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Johanna

skönt med en tupplur... :)

jag skall gå en sväng till stan tänkte jag..jag och alla som fått lön haha :)

kram

2011-08-27 @ 10:36:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0