Volentär??

Jag och Anna pratade om att bli volänterer igår! Ja det skulle vara så roligt och spännande och hjälpa andra människor gärna i något annat land! Men med småbarn är det kanske inte det lättaste. Visst det finns dem som gör det, men jag tycker det känns lite så där att åka iväg med små barn.

Man skulle ju iofs kunna börja lite smått på hemma plan, det finns ju många som behöver hjälp här också!

Men on 20 år kanske??

Då är Annas äldsta 29år buskillarna är 24år Selma 26år och Nora 20år, och vi är faktiskt bara 48år då!! Helt perfekt!

Så vad säger du vännen? då kör vi! ;)

Just det, du älskling vill du följa med kanske?? =) hihi.

Det innbär att vi har 20år på oss att spara ihop pengar, hmm...låt se:

100 i månaden i 12 månader är 1200:- gånger 20år Det blir 31 200:-  Kanske man ska spara 200:- i månaden och dubbla den summan?

Jaja sen måste vi ju kanske plugga lite språk också??!! hmm...

Vi får väl se vad som händer med dessa planer, kanske blir det av, hade ju varit sjukt häftigt!!

Jag ska nog fixa ett rese konto, 100:- i månaden till en början med (man är ju inte överdrivet rik som mammaledig, hihi) så får vi se vad som händer!!

Om det inte blir av så har man ju ialla fall lite pengar på banken!! hahaha!!

Vem vet vad som har hänt med världen om 20 år?!

Det känns ganska långt dit, även om tiden går väldigt fort!

Kommentarer
Postat av: Johanna

usch det lät jobbigt att jag är 49 om 20år.... kommer väl fortfarande ha småbarn hemma då, kanske en och annan tonåring :P



ja jag bussar er på honom om han hör av sig... :) kram

2011-04-15 @ 15:01:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0