Stackars min lilla Nora

Idag gick jag iväg med två påskkärringar till dagis, det var nämligen dax för påskfest! =)



T o m påskharen kom på besök hos dem....och vilken god överraskning efter middagen dem fick....GODIS!!

Är detta stora godis helgen kanske??! =)

Men när jag hämtade barnen fick jag minsann en hare med mig hem.



Jag fick gulstjärna på vv, jippi!!!

Resten av dagen har inte varit någon höjdare, Selma och Theo har varit som katt och hund och Nora har haft ont i magen! Stackars min lilla Nora.

Tur mamma kom en sväng och hade lite påskägg med sig till barnen och en jätte fin påskblomma till oss (bild i morgon)

Hoppas morgon dagen blir lite roligare, men det blir säkert det, finns mycket på schemat: promenad på förmiddagen, till stan med svärmor på eftermiddagen och sen hem till Anna och barnen för grillning och lek =) (våra män ska titta på hockey) Petra kommer också med lillan och M! =)

Blir en fulltös dag! Skoj, men kommer vara väldig trött sen! =)


Kommentarer
Postat av: Yohanna i Las Palmas

Hejsan!

Kom förbi här via Sockervägen och ville säja hej.

Ha en UNDERBAR påsk.

Hälsningar

Yohanna

2011-04-21 @ 01:17:41
URL: http://yohannailaspalmas.webblogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Grattis till guldstjärnan!!! Å så söta påskkärringar <3 Trist att nora har ont i magen... Hoppas det ger sig å att ni får en ljuvlig dag i dag <3 KRAM

2011-04-21 @ 08:37:08
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0