klätterapor och badmonster

Igår spenderades dagen ute, mina kära barn har blivit små apor som ska klättra i alla träd som finns även om det inte går! =)

Det är bäst att inte titta på dem kan jag säga!

Theo rev sig på magen när dem höll på att busa runder, så i morse när han vaknade kom han plötsligt på att han behövde plåster



Så var alla bilplåsterna slut... =)

Dagen idag har också spenderats ute (förutom trippen till Maxi, aldrig mer alla tre barnen till maxi när inte minihuset är öppet...suck)

Idag har det ju varit sommar, shorts och linne har jag gått i hela eftermiddagen, underbart varmt runt 20 grader i skuggan!!

Träningsverk kommer jag att ha i armarna då jag gick lös på trädgårdslandet med hacka och räfsa! Armarna har redan börjat kännas, men bra blev det! =)

Sen har jag och Nora tagit ett bad också, vilket litet badmonster vi har! =)



Höll ju på att glömma en sak, vi köpte Icas ministrutar och mumsbitar, dem var verkligen mini kan jag säga, men lagom stora för mig som försöker komma i en mindre storlek. Och det lär ju inte vara några problem med tanke på att mini mumsbitarna inte var goda, chokladen runt om var supergod, men glassen var grynig och inte alls god!

Strutarna smakade jag inte, men Selma sa att dem var godare, för dem har minsan smakat båda sorterna.



Ja ni fattar hur mini dem är va?? =)


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hi hi nog ser de ut å vara just mini!!! Å även här konsumeras plåster i tid å otid... fast här är det hello kitty plåster som det ska vara! Önskar er en solig och fin klätterdag ;-)

2011-04-19 @ 08:28:34
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Anonym

hela helgen vartoppen :) din då??

2011-04-19 @ 11:31:19
URL: http://duggin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0