presenter

Helt slut i morse forfarande, men det har ordnat upp sig under dagen!  Var stentrött och mådde inte bra. Men det ordnade upp sig och nu på eftermiddagen och kvällen mår jag mycket bättre! =)

Tack för Mange som har storstädat stora delar av huset idag!! Han är världs bäst!! Älskar dig mange!

Sen orkade jag faktiskt ha hit mina föräldrar och svärföräldrar och packe (inga andra syskon kunde komma :( )
Laga lite god middag och lite kladdekakstårta! =)

Theo åt knappt någon middag, han väntade på tårtan för den åt han tre bitar av i ett nafs! haha.

Mina barn gav mig en present i morse =) Jag sa till Selma men det är ju inte mammas födelsedag förrän på tisdag. Men dem gav sig inte jag skulle öppna idag!!

Selma och Theo var ju med farmor och farfar på stan igår, då hade Selma och Theo valt en ring till mig, så Selma kunde nog inte hålla sig längre! =)

Sen fick jag ju lite presenter av syskon och föräldrar och svärföräldrar: Presentkort på Ikea (aldrig fel) Och parfym som jag önskat mig och lite pengar!! Perfekt!! =)

Nu är det snart gonatt, är rätt trött nu!! Måste ju orka jobba i morgon!!

(vi hann med en snabb runda till vallokalen oxå! Theo vill också rosta, som han sa!! =) )

Kommentarer
Postat av: Johanna

nej det sliter hårt på kroppen med och föda en massa barn, men övandet, ja tack haha :)

2010-09-19 @ 21:15:43
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: FLOOSAN

Det var första gången vi följde valvanka annars har inte vi heller orkat eller brytt oss. Inte vart insatt helt enkelt, den här gången var det spännande. Ha en underbar måndag!

2010-09-20 @ 09:00:38
URL: http://blogg.mama.nu/floosan
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Så skönt du är lite piggare, å inte fel att fira födelsedag med presenter i lite förtid :-) Ha nu en fin vecka!!!! Kram

2010-09-20 @ 09:12:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0