orkar inte...

Ja då var denna dagen snart slut! Inte mycket har hänt. Fortfarande inte bra, eller jag kan känna mig bra ett par timmar sen slår det till igen! Men det blir ju längre och längre stunder så jag känner mig frisk. =) Alltid något!

orkar inte mera nu....vill bara vara frisk och kry och vanliga pigga och glada madde

Svärmor kom med lunch idag, skönt med lite mat och sällskap. Tack!

I morgon ska jag försöka orka lägga upp ny bild på renoveringen. Har inte orkat. Men håll ut det kommer!

Tack för grattisinläggen! =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Vilken go svärmor du har <3 Å så trist att du inte var kry på födelsedagen, men huvudsaken är ju att ni får er kärlekshelg! <3 Kram

2010-09-22 @ 08:45:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0