Mysdag, hoppas jag

Vad skönt med en LEDIG dag idag!! Inga ärrenden och inga måsten idag. Ska bli så skönt att bara vara hemma och mysa med Selma och Theo, sen träffar jag ju inte dem på hela helgen =(

Då bär det av till Stockholm med jobbet för kick off, inköp och lite fest!

Lite shopping kommer också att hinnas med och träff med Helena! =) Kommer nog att bli en bra helg tror jag, fast en tugg mångda sen! =)

Så klart kommer jag att sakna Mange och barnen, men här hemma ska det renoveras så det kan vara skönt att fly fältet lite! =)


Dagen började ialla fall bra, men lite sovmorgon och en gullig Theo (selma sover fortfarande) det är inte ofta han kommer och säger så här helt spontant!

Älskar dig mamma

det gjorde han i dag när vi åt frukost!

Just nu har jag väldigt söta och mysiga barn!!! =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Njut av lediga dagen å ha det sedan toppen i hufudstaden <3

2010-09-09 @ 08:46:43
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Oh myspys :)



Haha nej så är det men just nu är det nog lite too much och lite för mycket kaos i hjärnan för det gick inte alls idag men bara att ta tag i resten och få något gjort av denna dagen :P

2010-09-09 @ 11:25:24
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0