lite bättre idag

Igår "låg" jag hemma på soffan hela dagen och hostade lungorna ur mig (kändes det som). Inget kul alls. Som tur var lyckades jag i alla fall sova lite också.

Idag känns det lite bättre, så förhoppningsvis går det på rätt håll! =)

Snart kommer svärfar hit, sovrummet blir väl snart klart hoppas jag, Men inte denna helgen trots att dem trodde det, men golvet har inte kommit än så det blir till att vänta tills nästa vecka....

Men då är ju inte vi hemma. då är vi i Danmark. ska bli så skönt, men jag hade ju hoppast på att vi skulle vara klara med sovrummet då! 

Fast jag igentligen viste att vi inte skulle bli klara. jag känner nämligen till lundahls tidsoptimistiska syn på allt! =) 

Hoppas ni får en trevlig lördag!

Kommentarer
Postat av: Johanna

skönt du mår bättre. nej kan tänka mig, jag kommer vara konstant sjuk när jag är gravid då, för jag har kasts immunförsvar redan nu :) haha stackars den som skaffar barn med mig haha :)

2010-09-18 @ 10:45:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: FLOOSAN

Njut så länge det varar alltså dammsugningen =) Krya på dig, hoppas ni får en mysig kväll!

2010-09-18 @ 17:04:16
URL: http://blogg.mama.nu/floosan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0