inget att säga

Igår var det massor att göra på jobbet, sen direkt till föräldrar möte på dagis.

Jag känner mig så gammal när man säger föräldrar möte...

Man säger ju aldrig (eller inte jag i alla fall) att jag är förälder...bara att man är mamma. Och mamma låter inte lika gamalt som förälder!" =)

jaja! idag är det lite lugnare på jobbet, tyvärr är snart min lunch slut.

Har inget att blogga om igentligen!  mest svammel....

Renoveringen har tyvärr stått stilla nu några dagar, men idag ska vi (läs mange) på det igen! Nu vill vi flytta in....tråkigt när hela huset är upp och ner!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ja det blev mycket skvaller vill jag lova :) Haha. Vi hade massor att prata om.



Ja jag kommer på lördag, du med förstår jag? :)

2010-09-29 @ 13:05:56
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Neee hon glömde det inte så här har det bakats tårta på eftermiddagen :-D Ha en fin kväll <3

2010-09-29 @ 20:44:53
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0