vill få sova i natt

Skönt att det är onsdag kväll!!  Ledig i morgon. det behövs verkligen, en ledig dag och inget planerat! det ska fixas här hemma och mysas.

Trött som tusan är jag, en bebis i magen är vaken och sparkar hela nätterna och så hostar jag också halva natten!! allt jag vill är att få sova lite.

Sova får jag väl göra när jag blir gammal och grå! =)


Snart börjar greys, Mange monterar garderob, men jag kan ine göra så mycket, i alla fall inte just nu!

Så lite fixande med det i morgon blir det nog. få in alla kläder och så! =)

Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du får njuta av en natt med god sömn å att du får en bra ledig dag i morgon <3 KRAM

2010-10-13 @ 21:01:49
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Nope ingen snö inatt till Lurans stora besvikelse, hon står i fönstret å väntar på nysnö sötisen Ha nu en fin dag <3

2010-10-14 @ 08:23:12
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0