öron i morgon

haft en mysig dag med barnen idag!

Vad har vi gjort?? förutom att tvätta??

INGENTING!!!  (så skönt)

Bara myst och läst och tittat på film med barnen!! Ibland behöver man sånna dagar. Idag har varit en sån dag alla har vi varit trötta.

I morgon blir det att åka till Öron med Theo, nytt hörselprov och så ska dem kolla i fall han fortfarande har lite vätska bakom trumhinnan.
hoppas han inte tramsar i mogon på hörselprovet.
(mina hormoner klara inte av trams just nu =)...)

Nu vill jag äta godis och titta på film och ligga på soffan och fortsätta att inte göra nått!! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad skönt med en sådan dag! :)



Hoppas 13 betyder tur, det dyker upp ÖVERALLT nu tror nästan jag är galen och bara ser nummer 13 i syne haha.



Det är klart, då får man hålla sig undan lite extra.



Ja, jag och Johanna träffade ju honom utanför SM-finalerna i Malmö förra året om jag minns rätt.



Jo jag har hört att det ska vara lite extra knas i drömmarna när man är gravid. Då lär mina bli megaweird för jag drömmer redan så konstigt haha.

2010-10-28 @ 21:32:20
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: kittymon

Det är så skönt med såna dagar. dom är guld värda.



Nä inte lätt med tre bilbarnstolar men som sagt vad gör man dom måste ju sitta i såna.



Det är så kul med ny mobil. Jag har dock inte fått den än. Kommer in i lager den 5 nov. VILL ha nu!

2010-10-28 @ 22:15:00
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0