mer färg

Jag är så trött!!!

förkylning + graviditet + Theo som inte sover hela nätterna är väl bidragande orsaker...

det har varit en rörig dag på jobbet. suck.

Nu är det Greys (reklampaus) började lite tråkigt tycker jag. Inte speciellt spännande!

Sen är det sängen som kallar. I morgon är vi lediga, hoppas hoppas barnen sover lite länge i morgon i alla fall!!

En tripp till färgaffären blir det i morgon, måste måla om sängstummen för den var inte så snygg nu när det är så fint i resten av rummet!


Sen kommer mamma och pappa hit och passar barnen lite.
Selma längtar! =)

Nu säger jag gå natt


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Det är nackdelen med att göra om, det blir lätt nya projekt....



Håller tummarna att du får sova ut nu <3

2010-10-06 @ 22:10:21
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Isabel

Jag håller med om att det började rätt lamt. Trodde det skulle ta vid från skottlossningen, liksom. Funderar på att se nästa avsnitt redan nu på Kanal5Play, haha! ^^ Jag är en riktig Greys Anatomy nörd!

Hoppas du kryar på dig och blir bättre snart!

2010-10-07 @ 00:30:40
URL: http://aizah.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0