kan någon klona mig??

Idag skulle jag vilja vara 3-4 madde.

Massor jag vill hinna med idag och jag har kommit på att jag är ingen superwoman, även om jag vill vara det!

Detta vill jag hinna med och göra NU!! (vilket jag fattar att det hinner jag aldrig, kanske på några veckor...hahaha)

*Fixa klart sovrummet
*Tvätta
*Städa toaletten
*Plocka ur diskamaskinen
*Sätta i ny disk i maskinen
*Gå ut och busa med mina barn i det vackra höst vädret
*Putsa fönsterna
*damma över allt
*dammsuga
*moppa golvet
*Frosta av frysen
*Städa kylen
*Leta fram vinter kläder till barnen
*Köra in till stan och köpa nya vinterkläder till barnen (alltid är det något som behövs) och vinter skor
*Göra lite ordning bland alla barnklädeslåderna som står undan gömda
*Köra iväg med plast och kartonger (blir ju en del från Ikea)
*Hinna vila lite också??!!

(kan säkert komma på mer om jag tänker efter)
Okej jag behöver nog bli klonad till fler än 3-4 madde !!

Usch vilken lista.

barnen fyller dessutom snart år...18 och 21 november, då ska vi hinna baka lite också!!

Jag som är så trött, hur ska vi orka detta!!???!!

Nej kanske bäst att börja beta av listan och inte sitta här, har ju redan börjat så smått:

*Andra maskinen tvätt snurrar
*Fixat lite i sovrummet, alla mina kläder är på plats, (alla och alla, hmmm snart passar inga kläder längre...)


Nu ska jag plocka ur diskmaskinen och sen fylla på lite nytt i den, sen UT och leka med mina barn.  Kanske ska passa på att putsa fönsterna utvändigt

Sen får vi se vad som mer hinns med!


Kommentarer
Postat av: Johanna

haha det är mycket man vill göra :)

2010-10-14 @ 18:53:50
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: christin MODE inredning personligt

mycket att hinna med! men så r det som oftast...man får försöka hinna med så mkt man orkar... :)

2010-10-14 @ 19:58:21
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Lyckas du klona dig, meddela mig isf hur du gjorde...



Å skippa alla "borden" å ta endasý det nödvändiga :-) Kram

2010-10-14 @ 20:17:35
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0