Ingen bra start på denna dag

Ingen bra start på denna dagen!!

Theo vaknade snor tidigt eller rättare sagt mitt i natten. 02,45 tror ni han skulle sova mer??

NEJ!!! Inte det! Jag tänkte då inte gå upp, så han låg i vår säng och jag vet inte vad han gjorde riktigt för jag sov i alla fall. Sen gick Theo upp med pappa när klockan var 04,00.  Mange satte igång en film till Theo sen körde han till jobbet. Men inte fick jag sova mycket längre för det.

Han Theo somnat något sen dess??? NEJ!!!

När jag väl masade mig ur sängen och tittar ut, vad får jag se??

JO det har F-n snöat (inte mycket, men ändå) jag vill inte ha snö NU. det är ju bara oktober. Det kan vänta tills jul tycker jag!!



Wippi (Jippi) säger Theo.

Lite senare idag bär det av till skoaffären (någon) måste handla skor till barnen.
Inget kul måste med två barn som tycker det är så där kul.
Med en Theo som kommer att vara super trött då.

Sen bär det av till mormor och morfar för lunch.

Sen kör jag barnen och morfar till min farmor.

Sen är nog jag helt slut.

Skönt att det snart är helg.


Kommentarer
Postat av: Johanna

2.45 vad fan gjorde han uppe då, ni får ha bättre pli på honom :) hoppas ni hitta skor!



Förr i tiden fick man alltid snö v 44 när jag var liten, mysigt :) men den kan vänta till 2nov då mina vinterdäck sätts på =)

2010-10-21 @ 15:58:10
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: christin MODE inredning personligt

ajdå, inte kul att handla med trötta barn =/ hur gick det?



usch ja, har inte fått sova i närheten av tillräckligt på över en vecka. Min minsting har gråtit nästan varje natt nu...hoppas på bättre denna natten :)



täntke med hänga upp lite av barnens verk i köket, letar efter ramar till det :)



Ha det så gott!

2010-10-22 @ 00:13:52
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0