i natt jag drömde....

Just nu drömmer jag dem mest konstiga drömmarn. jag brukar vakna och tänka va vad är detta?? Men sen kommer jag inte ihåg dem.

Men i natt drömde jag att jag missade Helenas bröllop för att gå på någon konfirmation i min släkt. jag satt på en buss med EN kusin och resten var inga jag kände. Sen helt plötsligt så kom jag hem till Hella och Mackes lägenhet och gick in, mina barn sov där, Helena och Macke passade dem på sin bröllopsnatt(??!!)

Sen vaknade Helena och Macke, och dem berättade hela bröllopet för mig.

Sen vaknade jag också, vilken märklig dröm, för jag tänker så inte missa Helenas och Mackes bröllop (när det nu blir av och om jag blir bjuden förstås)  Och skulle jag missa bröllopet så skulle nog inte Helena vara så glad som hon var i drömmen. ;)..)
Varför skulle Helena och Macke passa mina barn på deras bröllopsnatt??


Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

typiskt konstig graviditetsdröm, när jag var gravid drömde jag massa konstigt...

2010-10-28 @ 11:39:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ibland undrar man hur hjärnan fungerar, när man drömmer skumma drömmar alltså. Jag har själv haft konstiga senaste tiden.



Haha jaså, det har inte tagit slut? Imponerande. Hos mig blir godis aldrig kvar länge ;)



Ska bli kul att se handbollen.

2010-10-28 @ 12:22:41
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

Haha vilken dröm, galet knas.... =)



Jag hoppas du slipper gå över :) inget kul :(



ah mest vänskapligt med mathias, jag har liksom lärt mig att hur han funkar nu! tänkte utnyttja honom, eller hans lgh när jag besöker gbg för gå på julmarknaden på liseberg :)

2010-10-28 @ 18:54:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0