en timme mer idag.....=)

Hade sovmorgon i morse, skönt vaknade 09,45 fast igentligen så var ju klockan bara 08,45 för jag hade ju inte ställt om klockan. Men det gör ju inget.

Så nu har jag hunnit tvätta två maskiner tvätt, bakat FYRA kladdkakor (barnen fyller ju snart år, så både barnkalas och släktkalas) Nej jag har inte fyra formar men med bakplåtspapper i formarna så funkar det hur bra som helst, blir kanske inte perfekt runda, men dem blir nästan finare lite vågiga! =)

En farmors choklad kaka står i ugnen!

Nu får det vara färdig bakat för idag.

Massor tycker jag att jag har hunnot med för lockan är ju bara 13,00. =)

Selma och Theo har inte hjälpt till att baka idag, dem var ute med pappa som städade sin bil som snart inte är vår längre. Barnen räfsade löv. =)



Theo hade fyllt den gammla hundkojan med löv till Simba....hmm...inte så bra kanske. så han fick plocka ur dem igen!

Men slicka skålarna hann dem minsan med! =)




mmm gott...

Dax att slänga in kladdkakorna i frysen.  Innan  Theo smakar på dem. =)

Denna dag är bra, denna dag har en timme mer än alla andra!! =)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Fyra kladdisar, inte helt fel. Mums! Får baka en snart jag med tror jag. Varit sugen på det ett bra tag.



Mysigt med släktkalas :)



Haha ja det var väl bra "utklätt". Nej jag orkade faktiskt inte göra något bra av det hela men det gick hem ändå.

2010-10-31 @ 14:46:06
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Christin MODE inredning & personligt

vad gottigt det låter! Vem vill inte ta hand om skålarna hehe =)



Ha en bra söndag!

2010-10-31 @ 17:25:23
URL: http://justlikecandy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0