Äntligen flyttat in...

Inte blev det något fixande med sängstommen idag, men grejer till att fixa dem är köpta i alla fall!!

Är helt slut efter en strulig dag med barnen, dem har varti trötta, sura och bråkiga idag...ända tills mamma o pappa kom hit då var dem helt plötsligt hur snälla som helst! så klart! =)

Vi har i alla fall , med hjälp av mamma och pappa flyttat in sängar och lite smått och gott i sovrummet, så i natt ska vi sova i vårt "nya" fina sovrum!! =)
Ska bli så skönt. =)

Men bilder får ni vänta på en stund till, vill bli klar med sängstommen och lite sånt, så det blir färdig piffat först! =)

Sen lovar jag att det kommer bilder!

Det värst blir nog gardiner, jag vet inte vad vi ska ha för något. har kollat massor på nätet men jag har inte hittat något jätte kul!

Imorgon är det äntligen fredag igen, tyvärr jobbar jag länge i morgon, men men börjar ju inte förrän 11,00. =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Inget kul att jobba länge men det är ju iaf fredag :)



Det var himla härligt, nästan så man längtar tillbaka lite nu i hösttiderna. Men det har sin charm det ocskå :)



Men det låter bra det med, hemmakonstert är inte fel :P



Jag hittade lite roliga grejer faktiskt och fick en ansiktsbehandling så jag är nöjd med kvällen. Precis vad som behövs när man varit hemma och förkyld!

2010-10-07 @ 22:21:36
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: adam

sura barn är fan inte kul



lagerstromm.blogg.se

2010-10-07 @ 22:41:29
URL: http://lagerstromm.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Hoppas du sov gott i sängkammaren nu å klokt att investera i en eldriven slipmus!!! Ha en fin helg <3

2010-10-08 @ 08:22:03
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0