Advents fint

Julmarknaden var tyvärr ingen höjdare. Så det tog inte allt för långt tid att vara är och inte mycket fattigare blev vi inte heller.

Selma och Theo köpte varsin liten guldmus!! =)




Sen har vi julfixat här hemma. I år har jag ändå fått lite julkänsla i alla fall. =)

Kan beror på att hela familjen har hjälpt till med att göra advents fint och att det är snö ute, eller snöar gör det nu.



Theo hjälper pappa och kollar så ljusstakarna fungerar. =)



Jag och Selma strök gardinerna, selma sprutade vatten på dem. =)


Julgardinerna uppe (brukar inte ha hunnit få upp dem till 1:a advent) Ljusstakar och stjärnor också uppe.



Köksfönstret och vardagsrums fönster.

Närbild på blomman i köksfönstret:




Tänk att jag har lyckats få blommor på denna igen!! jag som absolut inte har gröna fingrar!! =)


I morgon blir det lussekattsbakande här!! =)  GOTT!!!

Trevlig Lördag på er



Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Du ska veta att jag är riktigt avis på din ovemberkaktus... knopparna ramlar alltid av min innan de ens slår ut :-/ Hoppas ni har en fin kväll! KRAM

2010-12-02 @ 19:40:00
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0