Theo vann!!

Sitter på jobbet och har lunch, orkar inte gå ut och ta lite luft för det regnar...tråkigt. Hade behövt lite luft tror jag!!

Jobbar till 18,00 idag sen ska jag hem och äta lite gott och titta på film. Natta barn där emellan också tror jag allt!!

Igår lurade jag Theo lite, hihi...ibland är dem lättlurade!

Theo ville inte duscha när vi hade ätit middag, då sa jag att kom skynda dig vi tävlar, tror du vi hinner duscha dig innan pappa har dukat av bordet och diskat undan??

Fullfart in på toaletten, kläderna var av innan jag hann komma in på toaletten, sen i med honom i badkaret, sen duschade han fort fort....... det har nog aldrig gott så fort.

Torkningen blev halvbra....hmm fick torka lite till sen när han hade sprungit in till pappa i köket och skrikit JAG VANN!! JAG VANN!! 17 gånger. =)

Kläder var det ingen som sa något om!! =)

Tänk vad roligt det kan vara när man tävlar!! =)

En nöjd Theo som vann och en nöjd mamma som både slapp diska och fick en ren unge!! =)


Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, bra man får luras lite ;)



Eller hur? Bra att det finns en sida som håller koll på fredagarna åt en..



Men det är klart!! :)

2010-11-05 @ 13:51:11
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0