suck

Ingen bra dag idag!! har knappt sovit i natt alls. haft förvärkar och boxningsmatch i magen. Theo har varit vaken, jag har inte kunnat somna om. Tankarna har snurrat!!!

Sur grinig och irriterad är jag idag. Stackars mina jobbarkompisar idag!



Tänk om vissa bara kunde acceptera och respektera vissa beslut?!??!!


På jobbet händer det inte särskilt mycket heller, kallt är det också, går och små fryser!! brrr...

Inte jätte kallt ute med ruggigt +3,0 grader och regn, inget snöoväder här inte!! inte för att jag klagar....har ju inga vinterdäck på bilen....eller till bilen. jag har inga vinterdäck alls....vi måste hitta!!

jag vill bara hem och lägga mig i sängen, vakna när allt är över.......



Kommentarer
Postat av: Petra

Men lilla vännen. Låter inte alls bra. Förstår att du e trött o så . Rätt slitsamt att bära runt på en stor fin mage. Men du bär den så fint så. Du e så fin.



Ja du får ge mange adressen så han kan läsa på om hur han ska göra ;)



Massa massa kramar

O sov så gott när du ska

2010-11-09 @ 20:13:53
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

fy vilken dag vännen, hoppas du får en bättre dag i dag <3 KRAM

2010-11-10 @ 09:27:28
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: kittymon

Ja man kan verkligen undra vad tiden tar vägen.



Mys är alltid välkommet.

2010-11-10 @ 18:53:40
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0