stora barnen

Trött trött och trött, det är det ända jag är nuförtiden.

Tänk vad jag längtar efter en hel natts god sömn....det lär nog dröja ett bra tag tills det händer! =)

Nu gick Selma och la sig, hon lovade att sova ända tills 8 i morgon bitti....hmm knappast troligt...hon kommer att vakna super tidigt för det är ju hennes födelsedag imorgon! =)
5år stora tjejen!!

Dax att slå in lite paket till henne.  Hoppas hon blir nöjd i  morgon.

Syrran med kille var här innan idag, mysigt har ju inte träffat dem sen i somras, Selma blev lite blyg men tinade snart upp, sen var det fullrulle på både Selma och Theo.

Lite presenter fick dem också, båda två nöjda och glada! =)

Inget lördagsgodis blev det i dag, Selma och Theo glömde nog bort att det var lördag idag. Det gör ju inte så mycket, man behöver ju inte äta lördags godis egentligen....hallå vem försöker jag lura, ge mig godis NU!! ;)

Nej nu är det dax att slå in lite paketer innan jag somna på soffan med godiset i handen!! =)

trevlig lördag kväll önskar jag er!!

(Theo har varit stor kille hela dagen, ingen blöja bara två olyckor och ena gången stod han precis brevid toastolen, duktig är han nu, hoppas det håller i sig!)



Kommentarer
Postat av: Petra

Ja stora barn. Tiden går så fort. Betyder det att vi börjar bli gamla oxå? Njae?!! Ha ha

Massa kramar

2010-11-20 @ 21:44:00
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: kittymon

Stackars barn fick dom inget godis! Dom som brukar vänta hela veckan på att det ska bli lördag och sen glömdes det bort, lustigt det där!



Väldans vad ni partar. hahaha ja ni kommer nog få kalasa många år framöver.



ha det så kul!

2010-11-20 @ 21:56:17
URL: http://kittymon.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja jag hoppas det hålelr i sig å att ni får en TOPPEN dag i dag :-D KRAM

2010-11-21 @ 09:06:52
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0