Lunch

Skönt att blogg har fått tids inställda inlägg. Förra inlägget fixade jag ju med igår!!  =)

Har nu lunch, en stund till. Skulle gärna tagit mig en tupplur! Lite trött minsan!

Måste handla ikväll, orka??!! Men det är ju typ tomt så det är ett måste...hmm skicka mange kanske? =)

Märks att förkylningen tar på krafterna, även om den är på väg att försvinna, säkert tack vare att jag tog ett varmt bad igårkväll. I lugn och ro!! Underbart! =)

Nej nu ska jag ta och fixa lite andra saker innan lunchen är slut!

Kommentarer
Postat av: christin MODE inredning personligt

krya på dig! gillar med starkt den nya funktionen! =)



Sv, visst går tiden superfort i år!? Den bara rusar fram.... =) man kämpar verkligen för att hinna med i år känner jag.

2010-11-01 @ 13:53:00
URL: http://justlikecandy.blogg.se/
Postat av: Britta Bloggar

Åh tidsinställda inlägg är ju toppen!

2010-11-01 @ 20:43:47
URL: http://brittabloggar.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0