födelsedagsfirandet forsätter.....

Idag börjar jag sent på jobbet, Selma och Theo ska fira sina födelsedagar på dagis idag, roligt tycker dem. =) och undrar när det är dax att köra till dagis!! =)

Igår ringde Theos avdelning hit och sjöng för Theo, gulligt av dem tycker jag!! =)

I morgon kommer syrran hit och hennes kille. har inte träffat dem sen i somras, så det är hög tid tycker jag! =)
sÅ är det när man bor långt i från varandra.

Selma längtar också efter dem, så det blir nog fullrulle i norgon! =)
Lite födelsedags firande på lördag också

Klippa håret ska jag också göra i morgon, ska bli skönt, är lite långt nu, kan inte göra något med det!! =(

Söndag: ja då blir det kalas igen (för närmsta släkten), här firas det hur länge som helst!! =) och hur många dagar som helst!! =)

Söndag är det SELMAS födelsedag!!

mycket kalasande blir det, men det är ju två födelsedagar det handlar om....=) 

Sen kan det börjas tänkas lite närmare på julen, innan Selma och Theos födelsedagar så finns inte julen. =)
Jo klart den finns,men en sak i taget!!
Inte för att denna julen går att planera sådär väldigt mycket.  Denna julen struntar vi i alla krav och måsten!!Tar dagen som den kommer och ser när bebben kommer!! =)

Kommentarer
Postat av: Petra

Hej hej!

Ja jag gillar oxå kråke böckerna. Bra böcker tycker jag.

Mycket firande nu . Men skönt sen när det är över, även om det är kul förstås.



Gulligt av dagis att ringa. Härligt!!

Det måste han ha gillat.



Ja jag ser oxå fram emot den 4:e. Bara snacka och ta de lugnt. Ngt som du absolut inte äter?



Kramar

2010-11-19 @ 13:09:08
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: britta Bloggar

Åh kul med kalas för de små!

2010-11-19 @ 13:43:16
URL: http://brittabloggar.wordpress.com
Postat av: Petra

Precis ! Det är ju så kul att se deras glädje när dom fyller år.



Nej du ska inte ta med ngt alls. Dig själv och babyn antingen innuti dig eller med dig =)

Nej barbie e väl inte så tjoho, men men... hon såg den direkt och blev så förälskad i den. =)

Kram

2010-11-19 @ 13:44:16
URL: http://zupermamman.blogg.se/
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Ja mycket kalas blir det :-) Lär bli så här med då luran å bogge fyller tätt... Men då får man det överståkat å andra sidan. Å testa maskaran, prisvärd tycker jag!!! Kram <3

2010-11-19 @ 13:49:27
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: kittymon

Åh jag kommer ihåg det där när det skulle firas i flera omgångar med olika. Och Erik fyller 1 ddec så nära jul så man gjorde ju inget annat än kalasade. Men nu fyller han fjorton så det blir lite lugnare.



hmmm kanske man inte ska men mig spelar det ingen roll. Vart ju en överraskning ändå. Bara att han köpt den. Vad det var ser du i bloggen.



ha en bra helg!

2010-11-19 @ 18:34:26
URL: http://kittymon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0