Bröllopet (långt inlägg, men massor bilder)


Bröllopet blev absolut som vi hoppades på, eller ännu bättre än vad vi hoppades på rättare sagt!!
Det var helt fantastiskt, härligt, underbart, roligt.....finns hur många ord som helst för att beskriva det, men det tog slut alldeles för fort! =)
Ja som dem flesta vet så brukar ju inte brud paret ta så mycket kort varken på sig själv eller någon annan, och vi är inget undantag, men här kommer lite bilder som vi har tagit på allt utom oss själva!! =)



Dukningen




Fin blomma som svärmor gjort





Manges knapphålsblomma



min brudbukett

   
Spettekaka

Här kommer bilder jag stulit från Johannas blogg (eller kanske inte stulit, jag fick stjäla dem =)..)


Selma och Theo var så duktiga och gick först hela vägen fram till prästen.  Lite nervösa var dem, Theo med hela handen i munnen, och Selmas tvekande steg när vi närmade oss avslöjade dem! =)





Dax att få den nya fina ringen, medans Theo stod brevid och ville hålla pappa i handen! =) Hålla hand!!! hålla hand!!!



Här är vi hela följet, Packe Mange jag Rebecka och Jessica och Selma och Theo



Vi och barnen, fråga mig inte vad Theo gör, för det vet jag inte.



Dax att skära tårtan!! =) Det var lite högt upp för min del, jag såg inget! =)


Vi hade en helt underbar dag!!

Väldigt ont i fötterna fick jag av dessa skorna, jag tackar min systrar för att dem tog med andra skor till mig, så jag kunde byta när halva kvällen gott!




Tack alla kära vänner och släkt och familjer för att ni hjälpte oss att göra vår dag alldels perfekt!


Kommentarer
Postat av: hellan

http://www.reseguiden.se/artiklar/tema/vem-blir-nasta-dromreporter-2107 ni måste gå in här!!!

2010-06-01 @ 22:55:52
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åh så fint, NI var så fina!!! Härligt att läsa ikapp om er stora dag <3 Kram

2010-06-04 @ 21:45:38
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0