Dagen D!! BRÖLLOP

Vaknade strax efter 6 i morse, lite mer än en timme för tidigt! =) Men det gör inget, har fått sova hela natten för barnen sov hos farmor och farfar i natt så vi fick sova ordentligt och ha en lugn och mysig kväll.

Igår kväll blev det pizza framför tv:n och sen ett varmt och skönt bad, med åskan som dundrade utanför, så mysigt!

Skönt att det både haglade och åskade och regnade igår, då kan ju solen lysa idag. =) Det måste innebära att vi slipper sånt rusk väder idag, eller??  Jag hoppas och tror det i alla fall!

Nu ska jag strax hoppa i duschen sen börjar dagens bravader! =) smink hår foto vigsel mer foto fest mat dans och massor skratt hoppas jag! =)

Lite nervös men inte så farligt än......=)



Här är stället vi gifter oss utanför och har festen!! =)

Hur det ser ut inne i lokalen avslöjar jag inte nu!! =)


Kommentarer
Postat av: Johanna

Ses i eftermiddag! =)

2010-05-29 @ 09:36:04
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Today is the day! Kikar bara in för att säga grattis & hoppas att ni får den absolut bästa dagen ni kan tänka er. Massor av kramar

2010-05-29 @ 10:39:40
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Becka

GRATTIS!!! Hoppas ni får en helt perfekt och underbar dag! Rös i kroppen när jag läste ditt inlägg! Oj, så spännande! Ser fram emot att se bilder från er dag! KRAM!

2010-05-29 @ 16:19:08
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0