Söndagens äventyr

har varit väldigt dålig på att uppdatera här på bloggen! Men det är mycket annat som tar tid just nu, med bara 4 veckor kvar bröllopet så tar det den mesta lediga tiden.

Men här kommer söndagens äventyr som inte har något med bröllopet att göra! =)

Söndagen började med att barnen vaknade rätt tidigt (så klart) vid 09,00 var jag och barnen ute och blåste såpbubblor =) super roligt tyckte dem! =)

Sen var vi ute och fixade lite i trädgården hela förmiddagen, lunchen åts ute också, det blev grillad korv med bröd, att äta ute var ju roligt



Innan korvgrillningen hade jag hunnit med att handla lite blommor också, men dem har jag fortfarande inte hunnit plantera än, måste göras i morgon!

Sen blev det en liten tupplur för Theo, innan nästa äventyr skulle avverkas, det var det roligaste på hela dagen.

Vi åkte nämligen tåg (fösta gången för Theo, åå vad spännande) Jag, Mange, Selma, Theo och faster Helena (barnens faster) och Macke.

Helena skulle med ett tåg till stockholm, så vi följde med en bit på vägen (inte alls långt), Helena skulle byta tåg och innan det skulle gå hann vi ha picknick!! =)



Picknick i det gröna! =)

Lite bus



Selma och Theo ville vara lite för sig själva



Sen var det dax att lämna Helena på stationen och vi hoppa på tåget hem till oss





Efter detta äventyr var vi alla rätt trötta, och ingen orkade laga mat, tur att det finns ställen att hämta mat på!! =)

Tack för en härlig eftermiddag Hellan och Macke.


Kommentarer
Postat av: Vonna ♥

Sv: Hehe.. Tack =)

Allt bra ?

KRAAM

2010-05-04 @ 08:21:10
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Johanna

Låter trevligt :)



haha nej jag skall inte ta över efter min far... Jag vill inte jobba med det på heltid, så kul är det inte :)

2010-05-04 @ 09:38:27
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: hellan

Åh det var så mysigt, härliga bilder!

2010-05-04 @ 13:44:26
URL: http://hellagoessthlm.blogg.se/
Postat av: Becka

Oj så spännande att åka tåg! :)

och mysigt med äventyr!



Tänk bara fyra veckor kvar...tiden går snabbt...

2010-05-06 @ 20:27:17
URL: http://blogg.aftonbladet.se/beckasinnet

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0