snälla åska lite!

Var precis ut och gick en väldigt liten runda, fy vad det är kvavt! hoppas det åskar lite snart, det går inte att andas ute! Inte inne heller för den delen!

Jobbar till 18,00 idag, sen är jag ledig i morgon, skönt! Då kommer Johanna och leker lite med mig och barnen! =) Theo ska till tandläkaren också undrar hur det ska gå? han som så gärna gapar! haha.

Sen ska jag även på prov sminkning inför bröllopet!! måste ju prova innan den stor dagen! =)

Fullt upp i morgon med andra ord! =)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Haha, det tror jag först när min lärare skickat det är godkänt, innan det går det inte slappna av!

2010-05-19 @ 16:36:13
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0