Barnfri eftermiddag igår

Mysdag igår!

På förmiddagen bara städade vi lite jag och barnen, Mange körde in till stan för att köpa skor till bröllopet, han och Packe (Manges bror)  hittade skor.

Sen kom dem hit och vi åt lite lunch och pratade lite om nästa vecka!

Sen kom mormor och morfar och hämtade Selma och Theo och körde till skånesdjurpark.

Jag och Mange körde in till stan och fixade det sista inför bröllopet!
Lungt och skönt hade vi utan barnen, ibland är det skönt att slippa, spring inte där, rör inte det, sitt still i vagnen, kom nu!! =)

Vi tog även så klart och njöt av det underbara vädret, satt i solen och åt varsin mjukglass, mums!
Sen körde vi hem och jag satte mig i solen och försökte sola bort mina fina vita ränder på axlarna!

Grillat blev det på kvällen hon mamma och pappa, dem hade haft det bra på skånesdjurpark och barnen hade varit så snälla.

Men så fort Theo fick syn på mig började gnället! suck!

Idag blir det en trädgårds dag, solen skiner i alla fall nu! Måste få bort mina vita linjer! =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0