gullungen

Selma hon är så söt, i morse ropade hon på pappa:

vet du vad dem gjorde på bolibompa, hon målade på en sida på pappret med olika färger och sen vek hon ihop pappret och det blev FANTASTISKT fint.

Sen ropade hon på mig och sa exakt samma sak!! =)

det lät så roligt när hon sa det!!

Nu har vi precis kollat på lite weekendresor, åå vad jag längtar tills jag och Mange kan åka iväg!! =) Massor mysiga ställen finns det!

Är det någon som har något bra tips på weekend 4 dagar?

Jag vill åka nu!!

god kväll önska jag er!





Kommentarer
Postat av: Johanna

PARIS!!!! säger jag! =)



2010-03-08 @ 21:25:20
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Sandra

Så sött ju :) Låter som hon var himla imponerad iaf.



Helt klart girlpower, det var ju inte som om någon gjorde det mot sin vilja och det är inte speciellt sexistiskt med vältränade, bara ryggar. I mina ögon men Kristianstadsbor kan vara rätt känsliga ibland. Man får ju inte sticka ut från mängden.



Haha nej det kan inte vara det va? Det är bra med lite galet, det behöver man då och då. Johanna hon är bra på det där :P

2010-03-09 @ 11:38:03
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0