trevliga och otrevliga syner

Ja då var mässan över!

Lite ny inspiration och nya ideér och lite nytt inhandlatr till butiken. Blir en rolig vår tror jag!

Många fina nya bågar och roligt försäljare och godis att smaska på!! =)

Jag och C blev även sminkade, det var roligt. Man kunde även få håret klippt (helt gratis) men det hann vi inte riktigt med, annars hade jag nog passat på!! =)




Jätte trevlig hade vi, men nu är jag trött!


Vi har tyvärr även sett baksidan av Köpenhamn, med kanyler på marken och i en arm (jag såg som tur var inte det, men C gjorde)

När vi kom till stationen och skulle åka hem, satte vi oss och åt för det var nästan en timme till tåget skulle gå och hungriga var vi.

När klockan började närma sig 17,43 när tåget skulle gå så gick vi till rätt spår, helt plötslig var tågen försenat och skulle gå 17,48 sen blev det försenat till 18,00 och helt plötsligt blev det inställt. Tåget skulle inte gå.

Nähä vad gör vi nu då?? När går nästa tåg?

18,03 gick där ett annat tåg, men vi skulle då få byta tåg. yes tänkte vi hoppas bara inte tåget är fullt, så efter lite kollande så kunde vi åka med det tåget. När vi sen satt på tåget och konduktören kom så berättade han att detta tåget skulle gå hela vägen i alla fall. fy vad skönt så vi slapp sitta och vänta på det andra tåget.

Det hela slutade med att vi kom hem ungefär 15 minuter för sent! så det var ju inte så farligt! =)

Nu säger jag natti natti!

får svara på kommentarer och läsa ikapp på era bloggar i morgon istället! Nu snurrar det runt för mycket i huvudet! =)




Kommentarer
Postat av: Smultron Mamman<3

SV: Åh tack vännen =)

Haft en bra helg ?

KRAM

2010-03-15 @ 07:50:23
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Vilken snygg sminkning! Kram

2010-03-15 @ 12:55:29
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0