strålande solsken!!

I morse när vi gick ut till bilen så kom det några snöflingor, Selma utbrast, jag som trodde det skulle bli vår nu!!

hahaha hon är för rolig!

Men det blev inte så mycket av den där snön utan resten av dagen har det varit strålande solsken, så det blev 40 minuters lunchpromenad idag på jobbet, det var så skönt!!

Idag är den bästa tvkvällen i veckan (tror jag) både DH och cougertown! =) Undra i fall jag somnar på soffan idag också?

Igår somnade jag halv tio på soffan mitt under CSI! =) rätt trött!

bara jobb i morgon också 9-18 sen är vi ledig på torsdag skönt, då ska vi nog bara ta det lungt och göra så lite som möjligt!
Fredag är det jobb igen 11-18!
Sen är det helg, men det blir lite jobb i helgen också ( vi jobbar igentligen inte på helgerna) för på söndag blir det mässa i köpenhamn! ska bli väldigt kul!! (om man kan förstå vad dem säger over there) =)

natti natti!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Kul med mässa... =) man fattar ikke vad de säger :)



oh vad typiskt, då kanske det är någon annan stackare som blir sms:bombad haha :P



1,5 vecka går fort. Det betyder vin nästa fredag JAAAA! =)



tittar på dating in the dark å mår illa.... hur kan man hångla med någon man inte vet hur den ser ut?!!

2010-03-09 @ 20:38:03
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Johanna

Nej, jag äcklas, man får kalla mig ytlig, men utseendet spelar roll, det kan inte detta programmet få en att bortse från... de har inte så bra statistik heller 2 par av 6 har valt varandra.... kärleken är blind, hell no haha.. :)



Haha, ja det är det. jag gjorde bort mig på träningsläger där...inte kul... :) fattar man in le och gå :)

2010-03-09 @ 21:03:18
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Smultron Mamman<3

SV: Ja, den är super mysig. Kommer va skön att ha i sommar över en bikini eller söt klänning. :)



KRAM

2010-03-10 @ 06:23:18
URL: http://smultrontos.blogg.se/
Postat av: Sockenvägens Söta

Åhhh så skoj med mässa igen!!! Vad är det för jobb du har mer exat sååå nyfiken Hoppas ni får en toppen dag, själv kom jag just in efter en barnvagnspromenad i snö å rusk :-/ Men skönt att ha varit ute lite! KRAM

2010-03-10 @ 12:19:42
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det är ju sjukt lätt att somna på soffan, det är det bästa :)



Tack tack.



Dom är ju det, man ska ställa sig i ledet och inte sticka ut. Men så är det i alla småstäder. Har inte direkt blivit något uppköp att flytta till Landskrona heller. Samma visa :P

2010-03-10 @ 12:43:38
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0