mys morgon

Idag har vi sovmorrn, börjar inte förrän 11,00 idag! Så skönt fast det betyder också att jag jobbar till 18,00.

Idag vaknade barnen vid sjutiden (så någon sovmorrn blev det ju knappt) , sen låg vi i sängen och läste lite och mös!! Skönt att ha en sådan morgon ibland, ingen stress!

Igårkväll vaknade Theo strax innan 23,00 och skulle inte sova i sin säng, det gick inte, så jag gick och la honom brevid Mange, jag hade inte borstat tänderna än. Sen gick jag också och la mig.

Theo sa:
Mamma sova?

M:
Ja mamma ska också sova

Theo:
Theo sela (kela) mamma

M.
Kom du och kela.

Gulliga unge, men sen när han höll på att somna, så fick jag en armbåge i huvudet en fot i ryggen..mm.
snurrar runt runt!!! mindre gulligt!

hoppas ni får en trevlig fredag!!

Kommentarer
Postat av: Sandra

ja sport är inte bra för mig alltså :P jag HATAR sånt där så nu lär jag väl stå & gråta på bänken senare ikväll haha...



Vad skönt med sovmorgon. Och gosigt med en myskille hemma :) Dom är goa i den åldern.

2010-03-05 @ 12:34:03
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

haha han gott gjorde med kel innan dne behandlingen :)



oh jag vet inte, har ju inte ens bestämt maten ännu, bra planering va?=) men kommer ju inte på vad jag är sugen på , jobbigt läge :P

2010-03-05 @ 15:01:52
URL: http://misseverything.blogg.se/
Postat av: Susanne

Åh vad härligt att få komma bort litegrann iaf, när blir det? Fina Europeiska huvudstäder finns det många av! :) Ha en bra helg!

2010-03-05 @ 19:24:14
URL: http://caminandoporlavida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0