Inte riktigt frisk än?!

Kankse är jag inte riktigt frisk än, jag är så trött!

Jag kom hem vid 18,30, Selma låg redan i sin säng och Theo skulle precis gå och lägga sig, så jag pussade lite på dem.

Åt lite kvällsmat.

Vad tror ni jag gjorde sen? Jo jag somnade på soffan som en klubbad säl!  Vaknade trekvart senare, inte mycket piggare, men utan huvudvärk i alla fall. När ska detta ge sig??

Sen hjälper det kanske inte att det är massor att göra på jobbet hela tiden.

I morgon har jag min lediga dag, då ska jag och barnen bara vila och kanske titta på Lejonkungen??!! hahaha.

Nej men det blir nog inte mycket gjort i morgon, får kanske ta ett ryck och städa på toaletten! Men mycket mer än så blir det nog inte.

Sen blir det till Johanna för ljusparty på kvällen, får hoppas att jag inte somna där! =)



Kommentarer
Postat av: Johanna

Tror nog det är för det är stressigt på jobbet... jag lovar och hålla dig vaken imorgon vännen :)



hihi det är just därför det bara är en liten smygtitt ;) Bättre kommer sen när de kommer upp, jag lovar :)



Ja, jag ville ha min egen design, men har ju int ehunnit nu när jag varit i vollsjö och varit social

2010-03-17 @ 22:05:32
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Postat av: Sandra

Tack!



Vad rolgt, ja då ses vi ikväll då.,

Kram

2010-03-18 @ 06:58:21
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Smultron Mamman<3

SV: Haha, nej usch om det skulle va så. Då skulle jag ligga under täcket hela dan .. =P



Allt bra idag ?

KRAM

2010-03-18 @ 07:02:58
URL: http://smultrontos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0