härlig lördag

Vilken mysig lördag det varit idag!!

Först var jag och Selma på familjegympa
Jag kan bara säga en sak, Selma kommer att bli friskis ledare när hon blir stor, för inte gympade hon med mig, nej då hon var i mitten med ledaren nästan hela gympapasset! =) Jätte roligt tyckte hon det var! =)  Faster Helena upp i dagen!! =)

Sen var vi och handlade lite (inte så jätte kul kanske, men ett nödvändigt ont)

Lite lunch i magen, sen klippt jag manges hår (blev helt okej, är ju inte direkt frisör) Theo vill också bli klippt då, så det var att passa på! =)
Sen klippte jag mitt hår också, eller ja luggen i alla fall! =)

Efter alla var fina i håret och alla duschat, så bar det av till Anna och Matte och barnen. trevligt sällskap och god fika, och massor med bus för barnen! =)


Theo gav Kevin lift




Theo kör lilla "motorcyklen"


16.30 korkade Mange och Matte upp ölen!! jaha då kör jag hem! =)

Theo var så trött när vi skulle hem, men han somnade inte i bilen, för att han skulle ha välling, vi hann inte mer än hem så skulle Theo ha välling och då somnade han, utan kvällsmat. Han vaknar väl lagom tills vi ska gå och lägga oss och är hungrig! =)

Ikväll kommer nog inte Selma att vara vaken lika länge som igår, hon somnade efter let´s dance. vilket är lite för sent för henne, och i kväll är det ju melodifestivalen så hon vill säkert vara vaken och titta på det (somna i soffan kanske?)

Jag kommer nog inte att orka titta på hela melodifestivalen, jag är redan trött. =)

I morgon bär det av till köpenhamn för mässa, ska bli kul, men jag kommer väl att vara lagom trött på måndag! =) hoppas det är lite lugnare på jobbet nästa vecka! 

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Låter verkligen som en härlig dag! Ha det fint på mässan i morgon! KRAM

2010-03-13 @ 21:28:55
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0