dinosaurieteater

På förmiddagen idag var jag Selma och Theo på dinosaurieteater, igentligen var det bara för barn föda -05, men jag kunde ju knappast lämna Theo hemma själv, så han fick förlja med!

Det var med dagis, men lediga barn fick komma dit med en förälder. =)

Tyvärr missade vi lite i början då jag och en annan mamma inte hittade riktigt, men till sist hittade vi i alla fall! =)

Selma tycket det var jätte roligt, men Theo som satt i en dagisfrökensknä blev lite rädd, det sa han i alla fall påvägen hem i vagnen. Theo ite ädd. (theo lite rädd)

Trött blev han nog av att vara rädd för han somnade på en gång när vi kom hem, inte ens lunch hann jag få i honom. kanske inte så konstigt då han vaknade 06,15 i morse.
Varför ska han vakna tidigare när vi är lediga än när vi ska till dagis??

Nu är det i alla fall dax att väcka Theo så han somnar i kväll! =)

later


Kommentarer
Postat av: Sandra

Naw stackarn :)



Vi hade himla roligt. Alltid kul att träffa alla tjejerna.



Nej man kan ju inte somna till DH, inte okje :)

2010-03-11 @ 14:25:56
URL: http://froggie.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hehe låter kul :)



nej trist när det finns en sådan människa...det tar musten ur en själv.

2010-03-11 @ 22:35:05
URL: http://misseverything.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0