Regn och feber....

Idag har det inte hänt så mycket, och lär inte göra heller!

Regn regn regn! vi ugglar mest inne, rotat fram lite sommarkläder för att se om det finns något som passar barnen sen förra året...Inte mycket ska jag säga. dem har växt så det knackar!! =)

Theo har feber, så i morgon blir det Mange som är hemma från jobbet och tar hand om honom. Hoppas det inte är öronen igen!! (fast dem andra gångerna har han inte haft feber, kanske nått annat)
Jag hoppas han hinner bli frisk innan lördag, då ska vi ju fira morfar, som fyller år! Annars får det kanske bara bli jag och Selma som åker. Vi vill ju inte ta med Theo om han inte är bra!

Snart dax att börja med middagen tror jag, jag är hungrig, säkert barnen också lite trots att dem fick en glass för en liten stund sen! Nått måste man ju få i Theo, och då måste ju Selma också få glass! =)

Hoppas ni får en trevlig torsdagkväll


Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Så trist med feber å regn, hoppas T kryar på sig!!! Kram

2010-06-10 @ 20:16:48
URL: http://lurans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0