god fika

Gårdagen blev i alla fall bättre än i måndags och det var ju skönt det! =)

Inte så mycket att göra på jobbet, så att en säljare kom med god fika och tragga lite gjorde ingenting! =) Det var bara trevligt!

Idag blir det också jobb hela dagen, så det är nog dax att hoppa i duschen nu.

Ska ta och ringa öron idag också och boka en tid till Theo fick en lapp igår att jag ska göra det, hoppas vi får en tid snabbt! =)

Hoppas ni får en bra dag!




Imorrn väntas det äckligaste jag vet men det är bara att bita ihopa och få det överstökat!

Kommentarer
Postat av: Sockenvägens Söta

Håller tummarna att T får sin tid fort!!! Ha en fin dag <3

2010-06-09 @ 08:14:35
URL: http://lurans.blogg.se/
Postat av: Sandra

fika är aldrig fel att få när man jobbar :)



Haha något sådant, jag har problem med det där att "ta det lugnt". Jag blir stressad av att inte göra något.. konstigt nog :)

2010-06-09 @ 13:37:24
URL: http://lilleput.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0