20 strumpor och ingen likadan!

Vilket väder det varit idag!!

Åska har dundrat, haglet stutsat mot marken och regnet öst ner!! Var tar solen och värmen vägen??

Ändå har v haft rätt mycket att göra på jobbet! så tiden har bara susat iväg!! =)

Väl hemma så har jag vikt lite tvätt....20 barnstrumpor och ingen likadan? vem äter strumpor här??
Tur jag ska till ullared, så jag kan handla lite nya strumpor! =)

Är det någon mer som har strumpätarmonster hemma??

Nej när det dax att gå och rota i skåpen efter lite choklad....blev så sugen just nu!! =)





Kommentarer
Postat av: Therese - Sockenvägens Söta

Jisses vilket busväder ni haft! Å trumpätarmonster bor här med :-) Kram!

2010-06-15 @ 21:16:10
URL: http://lurans.blogg,se
Postat av: Sandra

Ja vilket väder det var igår alltså, SJUKT!!



Haha ja jag får nog ta det lite lugnt med fotbollen snart börjar jag väl se bollar som studsar framför ögonen...



Hehe så kan det vara men hon lär ju ha roligt med det också.. brukar alltid vara spännande att komma hemifrån lite :)

2010-06-16 @ 15:42:14
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Johanna

Fan vad alla bloggar om godis för då.. haha...



våra småttingar fatta inte riktigt vad dte var för oväsen igår..så sött när de snurra runt för se va mullret var... ler



ja, jag hoppas med på besök från gbg, vore super mysigt.... =) vi får väl se.... ;)



sötnosen i mitt knä är mitt kusinbarn.

2010-06-16 @ 17:01:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0